شبانه روز با شما هستیم  
  • شماره تماس  3510-021

انتقادات و پیشنهادات خودرا با ارسال یک ایمیل به آدرس   Bazrasi@3510.ir  به ما اطلاع دهید.       با تشکّر از شما

  • تلفن همراه   86 66 111 - 0912
 

94/12/19 - آریسان به مراتب «با کیفیت تر» از وانت پیکان است

احتمال ورود نسخه های برقی ب ام و سری 3 و 7 به ایران/ به i8ها خدمات نمی دهیم/ جشن صدسالگی ب ام و برگزار شد

قائم مقام مدیرعامل پرشیا خودرو (واردکننده خودروهای ب ام و به ایران) در یک نشست خبری در حاشیه جشن صد سالگی ب ام و گفت: با توجه به این موضوع که ب ام و های i8 توسط شرکت پرشیا خودرو وارد ایران نشده اند، و تعمیرات و خدمات آن نیاز به کسب آموزش های فنی لازم، ایجاد زیر ساخت و تامین قطعات یدکی مربوطه است، فعلا از ارائه خدمات معذوریم. البته شاید در آینده این موضوع محقق شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی «خبرماشین»، مراسم جشن صدسالگی ب ام و توسط پرشیاخودرو که از سال 1392 به بخش خصوصی واگذار شده است، شامگاه دوشنبه در محل خانه همایش برگزار شد.

مدیربازاریابی و فروش این شرکت در پاسخ به پرسشی در مورد فعالیت های پرشیا خودرو پس از خصوصی شدن گفت: سعی کردیم ارائه خدمات شایسته مشتریان ب ام، آموزش پرسنل و ارتقا کیفیت خدمات را در اولویت قرار بدهیم.

وی در مورد محصولات جدید ب ام و که قرار است، سال آینده وارد بازار ایران شود، به خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی «خبرماشین» گفت: X1 جدید و سری 2 کابریولت سال 1395 وارد بازار می شود. همچنین احتمالا ب ام و سری 3 و 7 برقی تا پایان سال آینده عرضه خواهد شد.

مدیر برنامه ریزی این شرکت در مورد نقاط مثبت پرشیاخودرو نسبت به باقی واردکنندگان متفرقه خودروهای لوکس گفت: سایر واردکنندگان با توجه به نیاز و خواست بازار برندهای مختلفی را وارد می کنند. اما ما تمرکز خود را بر روی یک برند گذاشتیم و همچنین ارائه خدمات مناسب علاوه بر عرضه خودرو را در دستور کار داریم. 

وی در مورد بالاتر بودن قیمت ب ام و های عرضه شده از سوی پرشیا خودرو نسبت به برخی واردکنندگان دیگر گفت: خودروهایی که توسط واردکنندگان متفرقه عرضه می شود، دارای مشکلاتی مانند تقلبی بودن آپشن ها، کارکرده بودن در برخی موارد است. همچنین مالیاتی که واردکنندگان متفرقه می دهند، براساس ارزش گمرکی محاسبه می شود، در صورتی که شرکت پرشیاخودرو بر اساس قیمت فروش مالیات پرداخت می کند.

وی در مورد برنامه های شرکت در سال آینده گفت: خدمات رسانی بهتر به مشتریان، راه اندازی باشگاه مشتریان، افزایش سهم بازار، ارتقا رتبه شرکت در ISQI، آموزش نیروها و به روزرسانی تجهیزات از برنامه های آینده است.

 

منبع: پرشین خودرو

بالا